Puteți reduce riscul de cancer de sân

O auzim tot timpul. Greutate pentru sănătatea ta. Puțini oameni, totuși, își dau seama de măsura în care acest lucru este esențial pentru bunăstarea fizică și, în cele din urmă, pentru speranța lor de viață.

În ianuarie 2003, Jurnalul Asociației Medicale Americane a inclus un studiu care a constatat că obezitatea pare să diminueze speranța de viață, în special în rândul adulților tineri. Cercetătorii au comparat indicele de masă corporală (IMC) cu longevitatea și au găsit o corelație între moartea prematură și cele mai mari indice de masă corporală. De exemplu, un bărbat alb de 20 de ani, de 5’10 „, cântărind 288 de lire sterline, cu un IMC mai mare de 40, a fost estimat să-și piardă 13 ani din viața sa ca rezultat al obezității. Jamie McManus, MD, FAAFP și autorul „Ghidul dvs. personale pentru frumusețe“, constată că, în timp ce acest studiu face referire niveluri extreme de obezitate, există încă milioane de persoane supraponderale în țările dezvoltate, cu o rată a speranței de viață, care este de trei până la cinci ani mai mică decât omologii lor sanatoase-greutate. de asemenea, ea estimează Că în America există 600.000 de decese legate de obezitate în fiecare an.

Cum oboseala ne scurteaza durata de viata? Răspunsul la această întrebare este complex, totuși există o legătură clară între obezitate și dezvoltarea cancerului. Un studiu amplu efectuat de Institutul American de Cancer, care a implicat 750.000 de persoane, a arătat că obezitatea a crescut semnificativ riscul apariției cancerului în următoarele organe: sân, colon, ovare, uter, pancreas, rinichi și vezica biliară.

Michael Thun, vicepresedinte al cercetarii epidemiologice si de supraveghere a Societatii Americane de Cancer (ACS), spune ca unul dintre motivele pentru care obezitatea poate ridica riscul de cancer este ca celulele adipoase produc o forma de estrogen numita estradiol care promoveaza divizarea rapida a celulelor, crescand sansele de O eroare genetică aleatorie în timp ce celulele se replică, ceea ce poate duce la cancer. În plus, grăsimea centrat în jurul abdomenului poate crește insulina și factorii de creștere asemănători insulinei în sânge, ceea ce poate crește riscul de cancer.

Femeile care sufera de obezitate dupa menopauza au un risc relativ de 50% mai mare de cancer mamar, observa Thun, iar barbatii obezi au un risc relativ mai mare cu 40% a cancerului de colon. Riscurile cancerului de vezica si cancerul endometrial sunt de cinci ori mai mari pentru persoanele obeze “. Există dovezi că ratele de cancer în țările dezvoltate cresc de la 5 la 15 ori mai rapid decât țările în curs de dezvoltare. Un contribuitor major la această realitate alarmantă sa dovedit a fi dieta. În cazul populațiilor în care dieta constă mai ales în fructe și legume proaspete și cereale integrale – spre deosebire de regimul alimentar tipic occidental de carne grasă, făini, uleiuri și zaharuri rafinate – riscul de cancer este mult mai mic.

Interacțiunea dintre dietă și dezvoltarea cancerului este un domeniu activ de cercetare și Dr David Heber, MD, Ph.D. Si autorul „Ce culoare este dieta ta”, spune: „Se pare ca dieta are cele mai semnificative efecte dupa ce cancerul sa format deja, actionand pentru inhibarea sau stimularea cresterii acestui cancer”. Cu riscul de a simplifica o serie complexă de interacțiuni, dieta tipică occidentală care duce la obezitate poate de fapt să acționeze pentru a stimula creșterea celulelor canceroase. Nu este niciodată prea târziu pentru a-ți îmbunătăți sănătatea prin alimentație sănătoasă și adoptarea unui stil de viață mai sănătoasă. Iată pași simpli pe care să îi puteți urma, ceea ce poate îmbunătăți imediat sănătatea și vitalitatea.

1. Verificați indicele de masă corporală (BMI) pentru a determina dacă greutatea a devenit un risc pentru sănătate. Potrivit Centrului pentru Controlul si Prevenirea Bolilor, 60% dintre americani sunt supraponderali, definiti ca avand un IMC (un raport de inaltime / greutate) de peste 25. Din cei aproape jumatate (27%) se califica drept obezi, Indice de 30 sau mai mult. În 1980, doar 15% dintre americani au fost considerați obezi. Puteți verifica IMC pe site-ul de mai jos.

2. Adaptați-vă dieta la cerințele corpului. Dacă mănânci și bei mai multe calorii decât corpul tau necesită, vei pune în greutate. Învață să controlezi caloriile și dimensiunile porțiilor, să faci rețete mai slabe și să mănânci din restaurante fast-food. De asemenea, învățați cum să gustați cu alegeri sănătoase.

3. Colorați-vă dieta cu o mare varietate de fructe și legume colorate, de luptă împotriva cancerului. Exista sapte culori diferite de fructe si legume si prin alegerea intre 5 si 9 serveste zilnic dintr-o gama larga de fructe si legume, ne extindem consumul de substante nutritive de combatere a cancerului (si a altor boli).

4. Mancati proteine ​​slabe cu fiecare masa. Proteina oferă un semnal puternic creierului, oferind un sentiment mai lung de plinătate. Adevărata sursă de proteine ​​este esențială pentru a controla foamea cu mai puține calorii și este necesar să vă mențineți masa musculară slabă. Alegeri de proteine ​​ar trebui să fie shake-uri de soia aromate cu fructe; Carnea albă de carne de pui și de curcan, fructe de mare, cum ar fi creveți, scoici și creveți de homar și ocean sau vegetarieni pot prefera înlocuitori de carne pe bază de soia.

5. Revizuirea metabolismului cu activitate. Dacă doriți să vă bucurați de o viață de bine