Ratele de supravietuire a cancerului de san


Statisticile privind cancerul de sân arată că peste 1,2 milioane de persoane vor fi diagnosticate cu cancer mamar la nivel mondial în acest an, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății. Pentru cancerul de sân și prevenirea bolii, este de mult cunoscut faptul că activitatea fizică regulată sa dovedit a diminua probabilitatea de a avea cancer la sân. Ceea ce nu a fost cunoscut sau studiat a fost efectul activității fizice regulate asupra ratei de supraviețuire a cancerului mamar sau a probabilității de deces la femeile care au deja cancer de sân. Asta este până acum.

Statisticile cancerului de sân și constatările, raportate de către Asociația Medicală Americană a Asociației Medicale Americane (JAMA) în mai 2005, au fost uluitoare! Anumiți participanți la studiul femeilor cu cancer de sân în stadiul I, II sau III au obținut o reducere cu 50% a ratei mortalității la cancerul de sân.

Iată aceste statistici ale cancerului de sân: jurnalul a raportat că în studiu, 2987 asistente medicale înregistrate de sex feminin au fost diagnosticate cu cancer de sân în perioada anilor 1984-1998. Studiul a constatat că femeile care aveau activitate fizică echivalentă cu mersul pe jos într-un ritm constant de 2,0-2,9 mile pe oră timp de 3-5 ore pe săptămână aveau o rată a mortalității de doar 50% din rata mortalității femeilor care aveau fizic Activitate echivalentă cu mersul pe jos mai puțin de o oră pe săptămână. Concluzia statisticilor privind cancerul de sân în cadrul studiului a fost că activitatea fizică după cancerul de sân a fost diagnosticată poate reduce riscul de deces din cauza cancerului de sân. Studiul a constatat că există puține dovezi ale oricărei relații între creșterea activității fizice și creșterea beneficiilor.

E timpul să prafuiți acele pantofi de mers pe jos!

Ca activitate fizică, mersul pe jos poate fi făcut aproape oricând de oricine de oriunde. Tot ce este necesar este o pereche bună de pantofi de mers pe jos. Plimbarea este distractivă și reduce stresul. În ceea ce privește leziunile, mersul pe jos are cea mai mică rată de vătămare a tuturor diferitelor tipuri de exerciții fizice.

Puteți merge cu un partener, un prieten, un membru al familiei sau un câine, poate chiar un câine vecin. Sau puteți merge cu cască și muzică preferată. Dacă vă plimbați în aer liber cu un set cu cască, păstrați-vă o ureche deschisă pentru a auzi sunetele din jurul vostru.

În ceea ce privește sfaturile de mers pe jos:

· În timp ce începeți mersul pe jos, luați-o ușor. Sfatul standard este de a vă consulta cu medicul înainte de a începe orice program de exerciții fizice. Dacă a trecut ani sau zeci de ani de când ați mers în mod regulat, poate că puteți începe cu 5 minute de mers și vă creșteți încet timpul și distanța.

· Mersul pe jos într-un ritm de 75-95 pași pe minut vă va face să mergeți cu o viteză de aproximativ 2-3 mile pe oră.

· Umblați cu capul sus, priviți în fața dvs. Nu te uita în jos în fața ta decât să navighezi în orice obstacol.

· Într-adevăr, luați-o ușor primele 5 minute de mers pe jos pentru a se încălzi. Apoi, întindeți ușor timp de 5-10 minute în timp ce mușchii sunt calzi.

· Să practici o formă bună de mers pe jos. Armele ar trebui să se miște în mod natural în direcția în care vă plimbați, nu de la o parte la alta de-a lungul corpului. Piciorul tău ar trebui să lovească terenul pe călcâie, apoi o mișcare în mișcare înainte spre mingea piciorului tău, apoi împingându-te cu degetele de la picioare.

Iată câteva sfaturi despre pantofi de mers pe jos:

· Cumpărați pantofii de mers pe jos de la un magazin de pantofi sportivi cu selecții mari. Făcând acest lucru vă va oferi o mulțime de alegeri. Și cumpărați pantofii de mers pe jos mai târziu în ziua în care picioarele voastre vor fi mai mari.

· Cumpărați pantofi de mers pe jos, de sprijin. Pentru a vedea dacă un pantof este susținător, faceți acest test: luați un pantof și răsturnați-l cu capul în jos. Ținând fiecare capăt al pantofului, încercați să îl pliați. Dacă descoperiți pantofii în mijloc, atunci pantoful nu este un pantof de susținere. Un încălțăminte de susținere ar trebui să se îndoaie unde piciorul dvs. se îndoaie în mod normal, lângă degetele de la picioare.

· Ar trebui să permiteți lățimea degetului dvs. arătător între capătul pantofului dvs. și sfârșitul celui mai lung picior, sau aproximativ jumătate de inch.

· Cumpărați două perechi de pantofi de mers pe jos, unul pentru casă și unul pentru mașină sau locul de muncă. Și dacă o pereche se udă, poți folosi cealaltă pereche în acea zi.

Plimbarea este cel mai aproape de exercițiul perfect. În societatea de astăzi, ritmul de mers pe jos poate fi o pauză binevenită de stresul zilei. Poate veți cunoaște mai bine cartierul sau vecinii. Poate că există trasee de mers pe jos pe care nu le-ați văzut, dar pe care ați vrut.

Oriunde și cu toate că alegi să mergi, nu numai experiența poate fi distractivă, vei ști că ești bună pentru corpul tău într-o varietate de moduri. Pe lângă statisticile incredibile privind cancerul de sân și rezultatele studiului privind cancerul de sân, mersul pe jos ajută la controlul greutății și rezistența osoasă, ridică starea de spirit, contribuie la construirea și menținerea musculaturii, articulațiilor și inimii sănătoase. Cu atâtea beneficii mari pentru sănătate, de ce să nu începeți să mergeți azi!